Obchodní podmínky


Pravidla pro objednávání a zasílání zboží prostřednictvím internetového obchodu Verino (www.verino.cz).

Objednání zboží

Zboží lze objednat v katalogu na www.verino.cz. Nezaručujeme, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné. Každý zákazník bude neprodleně informován přes email nebo telefon o skutečném stavu objednávky a termínu dodávky objednaného zboží. V případě dotazů volejte tel. 775 350 085 (od 8:00 do 18:00 hod).

VELMI NUTNÉ! Napište do objednávky vaše současné přesné míry. Modely před odesláním přeměřujeme dle zadaných měr. Je to v zájmu zákazníka! Snažíme se vám vybrat optimální velikost. Šetříme vám tím peníze za poštovné za zbytečné vracení zboží.

Způsob dodání

Objednané zboží zasíláme Zásilkovnou nebo PPL. Dle potřeby i Českou poštou.
Zasíláme do celé Evropy. Zasíláme na dobírku nebo platbou předem na účet. Platba předem na účet je cenově nejvýhodněší.
Objednávku nad 5000Kč posíláme jen po platbě předem na účet. Po přeměření zboží vám zašleme příkaz k úhradě a QR code. Tím urychlíme a zjednodušíme dodání zboží.
Zboží, které máme skladem, odesíláme co nejrychleji. Snažíme se ho odeslat maximálně do 3 pracovních dnů.
Zboží, které šijeme na míru odesíláme do 7 pracovních dnů. Zboží šité nebo upravované na míru nelze podle zákona vrátit. (Spotřebitel nemá právo na odstoupení od smlouvy podle §1837 d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.)
Zásilka bude obsahovat objednané zboží a nákupní doklad.

Cena dopravy a platební podmínky

Cena poštovného a balného činí:
Zásikovna - platba převodem na účet = 60Kč.
Zásikovna - platba na dobírku. = 150Kč
PPL - Platba na dobírku, dodání na adresu = 190Kč (Je možné pouze pro částku do 5000Kč)
PPL - Platba převodem na účet, dodání na adresu = 120Kč

Zásilky na Slovensko

Pouze po platbě převodem na účet. Podklady k platbě zašleme po objednávce. Platba proběhne v Eur
Neplatí se žádné poplatky za převod. Je to nejlevnější možnost zaslání zboží. Žádné zbytečné
poplatky.
Dodání na zásilkovnu i na adresu = 150Kč

Možnost výměny nebo vrácení zboží

Pokud vám zboží, objednané na našich internetových stránkách Verino nesedí, můžeme vám je vyměnit za jinou velikost, upravit na požadované rozměry v naší krejčovské dílně nebo ušít správnou velikost.
Lze došít jen některé modely. To platí pro modely, kde u velikostí modelů je napsáno Model lze objednat.
V případě výměny zboží neúčtujeme další poštovné.

Pokud vám zboží nevyhovuje, máte podle zákona právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí zboží. Prosíme zákaznice, aby zboží, které budou vracet, vrátily co nejrychleji. Aby nebylo blokované pro dalšího zákazníka. Zboží máme vždy jen jeden kus od velikosti.
Zboží zašlete s originálním dokladem a vyplněným formulářem pro výměnu / vrácení zboží, kde uvedete váš účet.
Zboží zasílejte vždy na adresu Verino, Gajdošova 44, Brno 615 00. Nezasílat na dobírku.
Po kontrole zboží vám peníze budou vráceny do 14 dnů na váš účet.
Zboží musí být nenošené a s původní visačkou připevněnou na oděvu. Nesmí být znečištěné nebo mechanicky poškozené atp.. Splint a plomba umístěná na oděvu nesmí být porušena. V případě odstranění se předpokládá, že zboží bylo použito a je účtován poplatek 30% z ceny zboží.
Na veškeré zboží zakoupené přes internetový obchod Verino se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli, tj. ode dne uvedeného na dokladu o zaplacení.
Při řešení sporů mimosoudně se má spotřebitel právo obrátit na Českou obchodní inspekci.www.coi.cz.

Formulář pro vrácení/výměnu zboži si můžete stáhnout: zde


Reklamační řád prodejny Verino


Možnost výměny zboží

Zboží zakoupené na prodejnách Verino je možno vyměnit za jiné, pokud zboží vrátíte do 2 dnů ode dne nákupu a prokážete se dokladem o nákupu a zaplacení. Toto je možné pouze v případě, že měněné zboží nebylo zakoupeno ve slevě (se slevou), je nenošené a s původními visačkami.

Možnost reklamace zboží

Případné reklamace zboží v našich prodejnách vyřizujeme podle platného znění OBČANSKÉHO ZÁKONÍKU a podle platného znění ZÁKONA NA OCHRANU SPOTŘEBITELE

Při každé reklamaci je nutné předložit doklad o nákupu a zaplacení reklamovaného zboží, který slouží také jako záruční list.
Na zboží se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců ode dne předání spotřebiteli, tj. ode dne uvedeného na dokladu o zaplacení.
Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným užíváním, mechanickým poškozením, přešitím, zkrácením atd. Záruka se také nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
Pokud je reklamovaná vada odstranitelná, bude řádně, včas a bezplatně odstraněna. Tato doba nezbytně nutná pro opravu vady se do záruky nepočítá.
V případě, že vadu nelze odstranit, má zákazník právo na výměnu zboží nebo na vrácení peněz.

Společnost Verino s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.


Copyright © 2024 by Verino
All Rights Reserved
Modelová výroba, prodej a e-shop dámského společenského oblečení a svatebních šatů.
Svatební a společenské šaty Verino